Tuesday, March 29, 2005


tricky
Originally uploaded by fabfunkydiva.
I can not believe that TRICKY made an appearance on GIRLFRIENDS tonight on UPN and there were NO (NOT 1) promo promoting him on TV. Yeah, Yeah, Yeah,....they gave him a crappy plug on the site, but did you see the crap load of plugs KADIJAH got for BEAUTY SHOP? Shameless. They only promo-ed some deal with TONI saying goodbye to her designer shoes. I was really bothered by this. Does UPN think that Black Americans only know HIPHOP artists and Jocks? Maybe it's just me, but I found it odd and disturbing.

OOOO, did you see MTV's INFERNO? I love that show but I so want Veronica to go down. I think I AM the only one that remembers when she stole PUA's shirt during the Road Rules Semester at Sea. Speaking of which....I wonder what crazy loco ass IYANA is up to? Remember when they accused her of using witchcraft and putting roots on people? classic.

Oh yeah, Honey is at it again! She has some vintage purple-ness you must check out.

I'm sleepy so I will check in tomorrow.
nite nite

24 comments:

Kim said...

I usually don't publicly admit to watching any show on MTV but I HATE Veronica! Hate her! Hate her! Hate her!!!

Not that I really watch that show or anything... :o)

Nikki said...

I soooo remember Road Rules: Semester At Sea. Veronica was an ass then, and she's an ass now.


And that whole thing about Iyana being into witchcraft was wild. She sprinkled baby powder on her mattress and sheets because she said that the mattress stank, and Pua and Veronica blew it out of proportion.

Brownsoul said...

Dang! I missed girlfriends.

I do remember when Veronica stole Pua's shirt. That was just janky. I don't really like her either. She must goooo!

FranceN said...

Yea, I caught that episode of Girlfriends. Call me out of the loop, but I wasn't sure WHO he was. I could tell that he's an artist & not some actor, but I didn't know which band or group though.

Also, I tried to comment on your Prince post last night, but for some reason it wasn't going through. Anyway, that performance was OFF THE CHAIN!! AMAZING!!

plotty said...

i missed the inferno!! gotta catch it this weekend....

Mary said...

I'm not a huge fan of Beth's but I'm glad she told Veronica off last night. V always acts so innocent, accusing every body else of being so shady when she's the shadiest of them all. She needs to get a dang j-o-b!

Mary said...

I'm not a huge fan of Beth's but I'm glad she told Veronica off last night. V always acts so innocent, accusing every body else of being so shady when she's the shadiest of them all. She needs to get a dang j-o-b!

Dayrell said...

Aww. Now that ain't even right. How are they gonna do poor Tricky like that?

lis said...

tricky was a dope addition, but i was surprised at 'lynn' carrying a tune. i dunno why ~ i read: spinoff???? it is disturbing how they box us in :-/

obifromsouthlondon said...

some odd ish. the comment worked on first shot. hmmm something fixed somewhere in bloggerverse?

diva you got soul for days. Tricky should really get more props. dude pioneered a whole music scene his damn self (I should know still trying to shake off the acid trip lol)

good looking out sweetheart.

Meka said...

You arent the only one who remembers her stealing that shirt. Then she tried to talk her into covering for her. I was just talking about that with my sister the other night.

Lambchop said...

Was that really "Lynn" singing on Girlfriends? And Yeah, I caught how they kind of slid Tricky into the show without really promo'ing him! Messed up!

Blessings Jazz!
Lambchop~

Sunnchine said...

@ Lambchop - I think it was really Lyn. I think I read somewhere that she does a little music on the side.

I didn't see Road Rules. D'oh!

PrayerWarrior said...

UPN, the classic racist broadcast network.

Yolie said...

When it comes to media, nothing surprises me anymore. *smh*

Yolanda
www.juswritinlife.com

P.S.: This thing still makes me sign into a blogger account to leave a comment. Ughhh . . . LOL

greggy said...

I wouldn't have a clue about anything connected with MTV but, but this I do know: Happy Weekend!!! yeah!

Sivad said...

yeh i watched the inferno for the first time tonight. just in time for tanya throwing all beth's clothes and stuff in the pool. i woulda beat her a*$. i can't believe they were so calm about it.
reality tv is really, really addictive.
and has anyone else noticed that the writing on girlfriends has really fallen off? i would elaborate here, but that'll take up too much space.

Baller said...

Very nice blog, hard to come by these days,

If you have a chance, can you visit my how to play guitar site

It has all guitar related stuff.

Thanks

Anonymous said...

Great job on the blog. I also like porsche suv

Chlora said...

Just wanted to say great job, nice blog!

Girlfriends

Anonymous said...

Find great deals on eBay with the misspelledauctions.com search engine

Misspelledauctions.com


Awesome

Anonymous said...

I like your blog, please list it on my favourite Blog Directory.

It has lots of links to web blog blogs

William MacDonald

Anonymous said...

Nice post. m t bank

Anonymous said...

Consider the power of being able to create incoming links to your site any time you want them...